Følg med på videoen nedenfor for å se hvordan du installerer nettstedet vårt som en nettapp på startskjermen.
Notat: Denne funksjonen krever for øyeblikket tilgang til nettstedet ved hjelp av den innebygde Safari-nettleseren.
Lovende for fremtidenHar samme problemet i Trondheim. Jeg bor langs en av 4 ruter som kjører hel elektrisk. Det går vært total kaos siden kulden gikk ned.
er det ikke vel så riktig å spørre hvilke idioter det er som leverer slike busserHvilke idioter har kjøpt 183 el-busser til Europas "miljøhovedstad" Oslo - ikke går i kulde . . . . .
Nei, hvorfor det? Bare de får pengene sine av idiotiske nordmenn så ler vel de hele veien til banken.er det ikke vel så riktig å spørre hvilke idioter det er som leverer slike busser
Også på 70-tallet var batterier trege i kulden. Ting blir ikke magiske bare fordi det er dyrt og 'grønt'.Lovende for fremtiden
I Stavanger om omegn som ikke har vinter klarer disse bussene knapt å komme frem ved mer enn 3 centimeter snø.Har samme problemet i Trondheim. Jeg bor langs en av 4 ruter som kjører hel elektrisk. Det går vært total kaos siden kulden gikk ned.
jeg tror nok som deg at mange næringsdrivende er kynikere, men hvem taper til syvende og sist mest på en leveranse som ikke holder mål, leverandør eller kjøper?Nei, hvorfor det? Bare de får pengene sine av idiotiske nordmenn så ler vel de hele veien til banken.
Det ble kjøpt inn elbusser til å kjøre her i Fr.stad-Sarpsborgområdet, og de kom alle fra Kina.er det ikke vel så riktig å spørre hvilke idioter det er som leverer slike busser
Du mener vel - siden temperaturen gikk ned.Har samme problemet i Trondheim. Jeg bor langs en av 4 ruter som kjører hel elektrisk. Det går vært total kaos siden kulden gikk ned.
Kinabussene de satte inn her i Fredrikstad tålte ikke varmen når det var så varmt i sommer. De kollapset i de bratteste oppoverbakkene. Jeg har ikke hørt at de sliter med kulda, de hadde sikkert skrevet om det i avisene. Personlig har jeg ingen problem med bussproblemer, siden bussen her jeg bor ble lagt ned lenge før de kjøpte elbussene. Reiser altså ikke med buss lengre, slik jeg gjorde før.Du mener vel - siden temperaturen gikk ned.
Nå er vel ikke det så uventet holdning fra din side. Og hvis det da er holdning også hos dine partifeller, så er det jo litt (ikke bare litt) merkelig at de ikke gjør litt mer undersøkelser før de investerer noen hundre millioner i innkjøp av el-busser.jeg tror nok som deg at mange næringsdrivende er kynikere, men hvem taper til syvende og sist mest på en leveranse som ikke holder mål, leverandør eller kjøper?
….de kom alle fra Kina.
Kommer ikke alle elbusser fra Kina egentlig, på grunn av at de har dumpet prisen så lav at ingen gidder å konkurrere?
(En del) Scania dieselbussee kommer også fra Kina. Type/merke Higer.Det ble kjøpt inn elbusser til å kjøre her i Fr.stad-Sarpsborgområdet, og de kom alle fra Kina.
Kommer ikke alle elbusser fra Kina egentlig, på grunn av at de har dumpet prisen så lav at ingen gidder å konkurrere?
Jeg spurte på 90-tallet om bussene hadde noe særlig problemer. Nei, sa de. Type Mercedes diesel. En del av de langdistansebussene er Mercedes diesel, merke Setra.Det er egentlig komisk å lese avviksmeldingene på Ruter.no og se hvor mye innstillinger som er pga feil på transportmiddelet (ake en elbuss som ikke lystrer antagelig)
Avvik og endringer i kollektivtrafikken
Her finner du en oversikt over avvik, forsinkelser og endringer i kollektivtrafikken i Oslo og tidligere Akershus.ruter.no
Som rapporterer inn at de har stoppet?Garantert stappfulle av spionvare.
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.