Følg med på videoen nedenfor for å se hvordan du installerer nettstedet vårt som en nettapp på startskjermen.
Notat: Denne funksjonen krever for øyeblikket tilgang til nettstedet ved hjelp av den innebygde Safari-nettleseren.
Ok, da var nok "en av de første".Landets første Purosangue ble registrert i fjor.
Det ser ut som at luften har gått ut av salget. Porsche hadde et showroom i Bergens beste handlegate. Det ble stengt før jul.32 Porscher registrert så langt i april. 14 av disse er Cayenne, 10 911, 7 Taycan og 1 718.
Skal man være så ærlig at ihvertfall de lave Porsche passer bedre for maratobfolk enn for sånne som meg?Det ser ut som at luften har gått ut av salget. Porsche hadde et showroom i Bergens beste handlegate. Det ble stengt før jul.
Det ser ut som at luften har gått ut av salget. Porsche hadde et showroom i Bergens beste handlegate. Det ble stengt før jul.
Det var enda villere for et år siden, for da lå det over 600 brukte Taycan på finn.no. Nå er det "bare" 336.Det er så mange brukte Taycan på finn.no at det er helt vilt.
Men 10 nyregistreringer av 911 er nesten imponerende.
Det er så mange brukte Taycan på finn.no at det er helt vilt.
Det er så mange brukte Taycan på finn.no at det er helt vilt.
De mangler sport chrono og 18-veis elektriske seter?Og endel av de har jo totalt feil utstyrspakker.
En Taycan trenger egentlig ikke så mye utstyr. Norske Porschekunder har bare litt mange rare hangupsDe mangler sport chrono og 18-veis elektriske seter?
Utover utleveringen av ID.3 1st som var forhåndsbestilt, så har modellen levd i skyggen av mer suksessrike modeller. Hvorvidt den har vært en salgssuksess eller ikke er sikkert diskuterbart. Jeg husker fortsatt lanseringen med internasjonalt live streaming avduknings-show (jeg så på det selv), det skulle være "den nye bobla" osv osv... Jeg synes ikke salget her i Norge har stått i stil med opphausingen i forkant. Den har vel til tider knapt vært inne på topp 10 modell-listen.Ser det leveres ID.3 som hakka møkk nå i april. Har det vært gode kampanjer på den? Lenge siden den har gjort noe særlig av seg på listene.
Ja det var egentlig mitt poeng også med det jeg skrev . Enig med deg.En Taycan trenger egentlig ikke så mye utstyr. Norske Porschekunder har bare litt mange rare hangups
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.