- 9 Jul 2023
- 3.931
- Trådstarter
- #61
Dagens Finansavisen Motor podcast er vel særlig aktuell for flere her, da både Fleks og ikke minst tilhengerfeste er tema!
Følg med på videoen nedenfor for å se hvordan du installerer nettstedet vårt som en nettapp på startskjermen.
Notat: Denne funksjonen krever for øyeblikket tilgang til nettstedet ved hjelp av den innebygde Safari-nettleseren.
Dagens Finansavisen Motor podcast er vel særlig aktuell for flere her, da både Fleks og ikke minst tilhengerfeste er tema!
De sliter litt hva de skal gjøre med alle bilene som var under Fleks.
Bostyrer Leif Petter Madsen prøver å få kontroll på bilparken etter Fleks-konkursen. Planen er at bilflåten ikke skal pumpes inn i et allerede skakkjørt bruktbilmarked.
Prøver å få kontroll over 2400 biler etter konkurs: – Antallet er et problem
300 av dem er Model Y
Joda. Viktig med nyanser. Samtidig ser vi ofte at andre biler kjører kampanjer med vinterdekk inkludert. Det utgjør fort vekk +- justeringene Tesla holder på med.De som lånefinansierer må jo se på totalprisen inkl. renter. Store variasjoner her.
(Og de riktig finurlige ser vel på alternativkostnad for hva beløpene kunne tjent eller tapt andre steder.)
Ja. Så et par eksempler: Tesla før dagems/nattens prisjustering: 139 tusen i renter på finansieringseksempel!Joda. Viktig med nyanser. Samtidig ser vi ofte at andre biler kjører kampanjer med vinterdekk inkludert. Det utgjør fort vekk +- justeringene Tesla holder på med.
Jeg har kjørt ex30 litt i forbindelse med jobb, og synes det er en helt forferdelig bil. Jeg venner meg ikke til at speedometeret ikke er foran meg, jeg irriterer meg over at omtrent alt må styres fra skjermen, og hvis man ikke holder hendene helt "rikitg" på rattet, så ser ikke dette kameraet øynene dine hele tiden, så da maser bilen på deg.Vi testet EX30 forrige helg, og ankepunktet er vel egentlig setene, som ikke holder standarden vi er vant med fra Volvo. At bilen er liten, og at det ikke er plass til noen bak meg om jeg kjører, kan vi leve med. Bilen virket ellers godt sammenskrudd, stille og fri for knirk og ulyder, fin på veien om enn litt hard over kanter og slikt, og gikk som et uvær.
Kona mener at hun sitter akseptabelt i utgaven med ull-trekk da disse er mindre glatte enn plastsetene. Utfordringen er at en da må opp på topputgaven som passerer 500 med god margin. I den prisklassen er det mye annet å velge i. I kombinasjon med verditapet på XC40 så er det beste kanskje å vente minst et år til.
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.