Følg med på videoen nedenfor for å se hvordan du installerer nettstedet vårt som en nettapp på startskjermen.
Notat: Denne funksjonen krever for øyeblikket tilgang til nettstedet ved hjelp av den innebygde Safari-nettleseren.
Bedre enn konkurs, men skeptisk til hvor mye økonomiske muskler disse nye eierne har. Har visst temmelig mye gjeld fra før.Nye eiere omfatter blant annet Air France/KLM og fører til at SAS etterhvert må ut av Star Alliance og inn i Skyteam. Det er mildt sagt dramatiske nyheter en tirsdags kveld.
Styreleder i SAS Carsten Dilling kunne ikke svare på det, så da er nok de poengene tapt.Det er jo lov å håpe på at det er bedre enn alternativet – konkurs. Men jeg tipper dette går hardt ut over Eurobonus-medlemmene også.
Liker Norwegian bedre enn SAS. Skulle ikke tro at det var Norwegian som var det litt billigere alternativet av de to.Tror jeg skal bestille Norwegian når jeg skal på ferie neste år.......
Jeg foretrekker normalt SAS. Delvis pga Star Alliance. Og også fordi Norwegian relativt sett blir dyrere når man ikke kan fly direkte fra Oslo. Pluss at tillegg til Norwegian for å sjekke inn bagasje er klart høyere enn SAS.Liker Norwegian bedre enn SAS. Skulle ikke tro at det var Norwegian som var det litt billigere alternativet av de to.
kan Norwegian teoretisk sett gå inn i SA nå som SAS går ut?Jeg foretrekker normalt SAS. Delvis pga Star Alliance. Og også fordi Norwegian relativt sett blir dyrere når man ikke kan fly direkte fra Oslo. Pluss at tillegg til Norwegian for å sjekke inn bagasje er klart høyere enn SAS.
Det har jeg ingen forutsetninger for å si noe om.kan Norwegian teoretisk sett gå inn i SA nå som SAS går ut?
Feil, og det er snarere motsatt. Medlemmer av flyselskapens bonusprogrammer er gullgruver for flyselskapene og dette er ikke første gang et selskap blir kjøpt opp (eller bytter allianse).Herlig, har noen hundretusen EB poeng. Gullkort og så videre. Tipper de nye eierne ikke er så interessert i å få med en haug medlemmer med masse mulige gratisreiser på lasset.
Håper du har rett. Ser forøvrig at Air France har fått et bedre rykte de siste årene.Feil, og det er snarere motsatt. Medlemmer av flyselskapens bonusprogrammer er gullgruver for flyselskapene og dette er ikke første gang et selskap blir kjøpt opp (eller bytter allianse).
Poengene består, og inntil videre EuroBonus også. Selv om det ikke er umulig det på sikt blir slått sammen med eksisternde programmer
*A til ST var nok en betingelse for AirFrance-KLM vil jeg tro.En smule overraskende må man si, var usikker hva som skulle skje på pressekonferansen. Investorene har lagt 13 milliarder kroner på bordet, de ville ikke gjort det om de hadde planer og ikke la SAS skal fortsette som egen selskap i år fremover. Like så EuroBonus, ser ingen grunn til at de gjør noe med det. Men er klart om et år og videre blir det med SkyTeam og ikke Star Alliance. Og i den grad Air France/KLM er interessert å gjøre noe, er den danske stat større aksjonær og vil hindre dem.
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.